Vanliga frågor och svar (FAQ)

Q. Plugin-programmet har laddats ner, men jag får fortfarande ett meddelande om att det inte är installerat?
A. För närvarande stöds HikVision's Plugin endast av följande webbläsare:
- Internet Explorer (Observera! Microsoft Edge fungerar inte!)
- Mozilla Firefox
- Safari på IOS

Google Chrome stöder tyvärr inte längre Plugin!

Q. Hur ställer jag in mina e-postmeddelanden på rätt sätt?
Här är en länk till vår blogg för e-postinställningar (kommer att uppdateras)

Q. Hur ska jag öppna portarna i min router (port forwarding)?
Vi har skrivit en manual för detta.
Ziggo router

KPN Experia box V10

Q. Jag har glömt mitt lösenord.

F. Kameran ger vita fläckar på natten?
A. Det kan finnas fukt, fett eller smuts på kupolen på kupolkameran som gör att det infraröda ljuset reflekteras tillbaka in i linsen. Kupolen bör rengöras för att åtgärda detta problem.

Logga in

Har du glömt ditt lösenord?

Har du inget konto än?
Skapa ett konto gratis och ta del av många fördelar.